Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • changee
  • new entry :D
  • Pure science and GA story
  • Freebies
  • Tutorial : Transparent Header (Photoscape)
  • Sambut New Year rumah Umi :D
  • Abang pergi sarawak :o
  • First Ever Giveaway Dah Tamat :)
  • Boleh buat tempahan :D yeah !
  • Tutorial : Cute twitter widget


  • Older post                        Newer post

    Tired :(


    Dear Blogger,

              Kenapa aku update blog subuh-subuh ni? Well, aku bangun tadi jam 4. Sebab homework aku belum siap lagi. Penat sungguh akuu dibuatnya. Ini first tyme buat karangan sampai 350 patah perkataan. Memang seperti kebiasaannya idea tu tersekat-sekat. Susah betul idea mahu keluar kalau time buat karangan. Sungguh sadis.

              Nampak gambar di atas tu? itu gambar mogok sebab cikgu bagi banyak kerja rumah. Lebih-lebih lagi kelas 4 science 1 yang ambik pure science. Memang penat sebab kelmarin tiada masa. Actually, kelmarin kami sepatutnya pulang jam 12.45 macam tuu. Tapi disebabkan ada kelas Lukisan Kejuruteraan kami terpaksa pulang sampai jam satu lebih-lebih macam tuu.

              Lepas keluar jaa dari gate sekolah, kami terpaksalah excercise dari sekolah pergi pekan buat menambang balik sekolah. Jalan kaki pergi pekan, tidaklah jauh sangat tapi jauh sikit lah. Hahaha penat betul. Lepas jaa sampai pekan stay-staylah kejap dekat excel pusat tuisyen kami, jumpa sis emma tutor yang ajar sejarah dan geografi time form3.

              Lepak sana cerita pasal pembelajaran and then, 3.30 pulang. Sampai rumah adalah lebih kurang jam 4 macam tuu. Sampai jaa rumah tangan bergegar rasa macam mahu muntah pun ada. Mama pun tanyalah "kau ada makan" aku just "geleng kepala" Mama aku cakap pergi makan so aku makanlah kari ikan tu. Disebabkan aku gastrik tyme tu, makanan yang sudah masuk perut tu terkeluar balik.

              Okay, ingat petang tu start nak buat homework tapi lain jadinya abang aku suruh buat banyak benda. Lepas tu aku pula bust cari T-set and Square set tu. Entah mana dah abang aku letak benda tu. Nasib maghrib tu jumpa. And then, barulah aku dapat start buat homework tulah pasal stuck sampai sekarang. Haha. Okay guys i got to go. Jam 5 subuh dah ni. Nak bersiap-siap untuk kesekolah first. Byeee ~

    With love,
    Ayu

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D