Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • Abang pergi sarawak :o
  • First Ever Giveaway Dah Tamat :)
  • Boleh buat tempahan :D yeah !
  • Tutorial : Cute twitter widget
  • PMR? ALHAMDULILLAH
  • hot story hari ni.
  • PMR?
  • braces ?
  • Salam Jumaat
  • wordless thursday


  • Older post                        Newer post

    Sambut New Year rumah Umi :D



    • Assalamu'alaikum dan hai semua warga beloger :D
    Hari ni aku update lagi nak wish happy new year kepada semua pengguna blogger. *Happy. Semalam kami semua 1 family pergi rumah umi aka macik Dayang, sambut new year. Macam-macam makanan ada :D *nyum nyum nyum.
    • Tadi aku ada cek traffic source. 
    Alhamdulillah ramai juga lah orang skodeng blog akuh. haha, Terima kasih banyak-banyak sebab sudi melawat blog cikai ni? haha Arigato Gozaimass :D Nanti kalau ada masa aku nak list *ohsem blogwalking ni* Hehehe. Teruskan usaha okay mana tahu nanti ada dalam list? Famos kamu :p
    • 2013
    2013 ni sambut lah dengan meriah dan bersyukurlah dapat juga kita merasa tahun baru *ececeh. Tahun ni azam baru, entahlah tahun lepas tercapai kah juga atau tidak azam aku. t.t Apa-apapun tahun ni aku nak hari-hari aku sentiasa happy, tiada pergaduhan, dendam-dendam. Yang penting kita happy :D

    Azam 2013
    • Sentiasa lulus setiap peperiksaan. Amin Insyaallah :) 
    With love,
    Ayu 

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    2 Comments:

    Blogger Shakira Pathi said...

    happy new year ^^

    1/1/13 
    Blogger Superahah said...

    @Shakira Pathi thanks :D happy new year juga

    1/1/13 

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D