Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • Freebies
  • Tutorial : Transparent Header (Photoscape)
  • Sambut New Year rumah Umi :D
  • Abang pergi sarawak :o
  • First Ever Giveaway Dah Tamat :)
  • Boleh buat tempahan :D yeah !
  • Tutorial : Cute twitter widget
  • PMR? ALHAMDULILLAH
  • hot story hari ni.
  • PMR?


  • Older post                        Newer post

    Pure science and GA story

    Hai semua. Hari ini aku mahu cerita sikit pasal new class. Okay disebabkan tahun lepas PMR aku dapat 4A4B. Aku dapat masuk kelas science tulen. Dan semua orang tahu kelas tu kena double triple belajar. And now i currently busy with my homework. But I take few minutes to update about our GA.

    First thing first, macam mana aku boleh masuk kelas sains tulen ni disebabkan sains aku dapat A. And aku pun konfius, banyak 'benda' aku kena faham, terutamanya fizik. Kenapa fizik susah betul ar? can anybody tell me? First time cikgu tu masuk aku memang sudah agak cikgu tu tidak  pandai mengajar. Haha, cikgu tu ajar yang macam kami semua ni pro berabis sudah. Punya main laju dia ajar. Barangkali satu bab tu boleh habis hari tu juga. Yeah i know, mulut aku kadang-kadang jahat juga.

    Okay now kami minta maaf banyak-banyak sebab lambat umumkan pemenang GA tu. Lagipun sekarang ni kami tengah mencari idea dan hadiah untuk diberi kepada pemenang. Korang mahu kan hadiah cute-cute macam teddy bear tu? Manalah tahu dapat teddy sebesar guni. Hahaha. Pasal hadiah kitty spek tu pula memang cute. Jangan risau kami akan umumkan juga pemenang GA.

    Cakap pasal pemenang, peserta ada 50 orang. So, pemenang ada beberapa orang. Kami tidak dapat pilih banyak pemenang disebabkan tidak mempunyai sponsor yang ramai. Sorry guys. And pemilihan pemenang kami pilih secara random. Tapi random tidak semestinya kami pilih orang yang tidak mengikut syarat. Harap maaf.
             
    Kami tahu ada yang join GA semata-mata nakkan hadiah sahaja. So sekarang saya tegaskan peserta yang tidak follow or click churp-churp Aliyeea akan di blacklist daripada menjadi salah satu pemenang. Okay sekarang saya akan berhenti sampai di sini sahaja. Take care and goodbye

    With love, 
    Ayu

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    1 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    hihi

    12/6/13 

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D