Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • First Simple Giveaway by Nazarah
  • Cinta Vlog ;)
  • When I'm too lazy to answer :D
  • Tired :(
  • changee
  • new entry :D
  • Pure science and GA story
  • Freebies
  • Tutorial : Transparent Header (Photoscape)
  • Sambut New Year rumah Umi :D


  • Older post                        Newer post

    Pemenang GA akan diumumkan tidak lama lagi

    Hai, assalamu'alaikum you'olls
    Mesti ramai yang tertunggu-tunggu bila lah pemenang GA kita orang kena umum kan? First, kita orang nak minta maaf banyak-banyak sebab lambat umumkan.

    Dengan ini saya umumkan pemenang GA "First Ever Giveaway" akan diumumkan pada hari sabtu bersamaan 19 January 2013 tepat pada jam 12 tengah hari.


    Memang saya tahu ramai yang tidak sabar sampai tanya saya dekat cbox. Haaa tengok gambar --->
    ok kepada Farah, bawa bersabar sygg hari sabtu ni kena umumkan. Heee. Dan anith saya dah masukkan pun nama awak dalam senarai peserta tu kay. Baiklah sampai sini sajalah setakat ni. Byee !

    with love,
    Ayu



    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    3 Comments:

    Anonymous Iqa said...

    baguslah kalau camtu

    18/1/13 
    Anonymous Anonymous said...

    waaa:D

    18/1/13 
    Blogger I am Me said...

    all the best pada semua t'masuk sy!!! :D

    20/1/13 

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D