Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • When I'm too lazy to answer :D
  • Tired :(
  • changee
  • new entry :D
  • Pure science and GA story
  • Freebies
  • Tutorial : Transparent Header (Photoscape)
  • Sambut New Year rumah Umi :D
  • Abang pergi sarawak :o
  • First Ever Giveaway Dah Tamat :)


  • Older post                        Newer post

    Cinta Vlog ;)


    Hai Assalamu'alaikum you guys. Sehat? Alhamdulillah kalau sehat.

    Okay hari nie saya nak update pasal satu cerita yang best sangat. Korang pernah tidak terdengar pasal "Cinta Vlog"? Haaa, kalau tidak pernah dengar or tengok pergi Youtube.com lepas tu search Cinta Vlog. Komfom korang gelak sampai guling-guling dekat lantai.

    Vlog ni sebenarnya sama macam Blog, dan Vlogger sama macam Blogger. Yang bezanya ialah huruf "V" tu. and lagi satu Vlog tu singkatan untuk Video log. Haaaa cerita ni best tau. Sebab dilakonkan oleh wawa and aliff aziz. Dan yang lebih menceriakan cerita ni pulak lakonan Anne Ngasri.

    Dulu kan saya pernah berangan-angan kisah hidup saya akan jadi macam cerita Cinta Vlog ni. First-first gaduh, and then berbaik, at the end, bercinnta. Tapi saya taknak perkara tu berlaku pada umur yang masih muda ini. Hahah maybe kalau sudah berkerja macam tu. kan? K overrr. Yala best apa kalau kesah hidup kita ni sama macam movie-movie di Tv tu.

    Hmm, itu ja laa cerita kali ni. Klau ada apa-apa yang menarik saya akan update balik K byeeeee.

    With Love <3
    Ayu

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    2 Comments:

    Blogger Lissa LaLissa said...

    daa tengok cerita ni.. best sangat~ hehe ^^

    11/1/13 
    Blogger Superahah said...

    @lissa LaLissa . Hehehe best kan? sweet sangat

    11/1/13 

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D