Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • Salam Jumaat
  • wordless thursday
  • Monday story
  • Err, too bad?
  • Nabila Medan's Giveaway!
  • Peserta Segmen 1st Ever Giveaway
  • yeaps !
  • Segmen : First Ever Giveaway by Me and Aliyea
  • Mengadu sekejap.
  • Wokeh, cool lah?


  • Older post                        Newer post

    braces ?


    - Assalamu'alaikum dan hai :D
    Hari ni aku nak cerita pasal braces. Maklumlah hari ni aku kena jumpa dentist buat temu janji nak pasang braces. Aku cari juga info dekat Mr.Google tu. Banyak benda aku belajar. Dan baru hari ni aku tahu braces ada macam-macam jenis, setahu aku ada satu ja. Erm, metal braces. itu ja, haha dan metal braces ni la yang paling murah, kalau kerajaan lah tapi kalau swasta RM800++ habis $$$. Hahahaks :p

    Aku fikir aku nak pakai ceramic braces. Sebab dia invisible sikit, tidak lah juga nampak macam budak nerd. Hahaha, tapi itu lah ada kebaikan dan kekurangan. Kalau pakai ceramic tiap-tiap bulan kena jumpa dentist. Lepas tu, ceramic braces ni mahal sikit dari metal. Tapi kalau metal dia macam lebih bagus sebab, jarang patah. Ceramic ni lebih kurang macam plastik, menakutkan sikit.

    Apa-apa pun doakan saya semuanya berjalan dengan lancar. Hmmm, takut gila aku nak pasang braces. Maklumlah ramai yang cakap pakai braces sakit. Lepas tu, boleh menyebabkan berat badan menurun. Means tiada selera makan sebab braces tu kurang selesa. Hmm, aku rasa aku tidak berapa yakin mahu pakai tapi kena juga jumpa dentist oh myyyy ! T.T

    ohh mama tolonglah aku braces mana yang tak sakit dipakai - doktor braces lol :p

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D