Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • Monday story
  • Err, too bad?
  • Nabila Medan's Giveaway!
  • Peserta Segmen 1st Ever Giveaway
  • yeaps !
  • Segmen : First Ever Giveaway by Me and Aliyea
  • Mengadu sekejap.
  • Wokeh, cool lah?
  • Segmen grand blogwalking by nabila biela
  • Cuti Sekolah?


  • Older post                        Newer post

    wordless thursday


    - Assalamu'alaikum , annyeong , holla , bonjour , ok hai ?!
    Banyaknya greeting text. Hmm, hari ni macam biasa hari yang membosankan aku. Nak jalan. Tapi tiada kawan, macam mana? Jadi aku decide tengok tv dari pagi sampai malam. Hahaha, pagi-pagi ni aku tengok cerita Dongeng Istana Di Dasar Sungai agak pelik juga tajuk dia dan cerita ni cerita indon. Memang la agak lucu. Kalau korang ada tengok mesti balik-balik ketawa walaupun cerita ni mengisahkan seorang budak perempuan yang selalu kena marah oleh mama tiri dia. ahaha

    Pada masa yang sama juga, tengah cari wayang yang best. Info-info lah astro. Terus tekan chanel 707 TLC. Cake Boss : Family Feast  best juga lah sebab dorang buat kek berbentuk Ayam belanda. Eeee, nampak pelik takut nak makan. Tapi dorang memang kreatif dan inovatif. Hahaha, bukan senang mahu buat benda macam tu. Besar lagi kek tu, memang memerlukan pengalaman dan pembelajaran yang mendalam. Ceewah! luls.

    Wokeh, aku tidak tahu lagi mahu cakap pasal apa. Otak aku blank lepas makan. hahaha ok. Banyak Giveaway bulan ni, maklumlah akhir tahun. Tapi bosan melanda diriku. Macam malas la pula nak join. Lagipun banyak syarat kena buat, tu yang membuatkan aku malas juga. hahaha. Tapi pasal GA yang kami adakan tu masih dibuka sehingga hujung tahun 2012 ni.

    Wokeh, i need to go. see you later :D chao~

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D