Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • Err, too bad?
  • Nabila Medan's Giveaway!
  • Peserta Segmen 1st Ever Giveaway
  • yeaps !
  • Segmen : First Ever Giveaway by Me and Aliyea
  • Mengadu sekejap.
  • Wokeh, cool lah?
  • Segmen grand blogwalking by nabila biela
  • Cuti Sekolah?
  • First Time!


  • Older post                        Newer post

    Monday story


    - Assalamu'alailum dan selamat malam :)
    Oleh kerana aku update blog pada waktu malam aku ucap lah selamat malam ;D Oh yeah! Aku nak ingatkan kepada semua warga blogger, malam ni ada main Merlin tau. Korang wajib tengok! Hehehe, tidak wajib pun tapi siapa yang tengok malam ni dekat Tv3 dapat pahala. Hihihi :p Tapi sebelum tengok pastikan solat isyak sudah ditunaikan. Ecececeh xp

    Kelmarin aku ada cerita yang paling sadis! Wokeh, the story begin, "Kelmarin petang aku kena suruh tumis sayur bayam. Jadi mama cakap main putik ja sayur tu. Oleh kerana aku tidak berapa faham apa yang mama aku cakap. Aku jalan pergi bilik mama aku tapi tetiba Boom! And then, aku keras. Aku tergelincir, entah siapa lah yang tumpahkan air di lantai tu. Tau lah jubin tu licin -,- Sengsara hidup aku. Tangan sebelah kanan lebam akibat terjatuh and sampai sekarang belum baik. Selain itu, leher aku kejang. Nak pusing kiri, kanan, atas dan bawah semua sakit. Oke sakit jiwa

    Hampir setiap masa aku mengadu dekat mama aku yang leher aku sakit, tangan aku sakit dan satu badan sakit. Mama aku ada cakap ''Issh kau ni, kalau perempuan mengandung memang conform keguguran'' Dari situ segala kesakitan aku rasa menggelikan. Aku macam nak ketawa tapi sangkut juga nangis. Lebih kurang macam orang gila. Sekejap-sekejap ketawa and then, menangis. Tidak ka pelik? Memang kesakitan ini menyeksa diriku. Okey, godai

    Hmm, nak cerita sikit. Ada satu budak lelaki dalam kelas aku. Aku tidak lah berapa sangat rapat dengan dia, tapi oleh kerana cuti sekolah terlalu panjang. Ada satu nombor sms aku. Dia text lebih kurang macam ni "Assalamualaikum, ayu apa kabar?" And I was like whuutt?! Ayu? Jarang orang text aku macam tu. Selalunya macam ni "Assalamualaikum yu, kau apa khabar?" or "Dude! apa cerita?" Hampir sama tapi aku boleh rasa nada dia berbeza. kawan aku sms aku ganas-ganas ayat dia. ini pula?

    Banyak kali aku tanya nama dia siapa. Dia tanya pula aku balik, aku pun naik darah aku cakap nama aku Mnf. Padan muka dia -,- kena tipu. Tapi last-last dia bagitahu nama dia, and the rupa-rupanya budak satu kelas dengan aku. Sebenarnya aku awkward tapi aku buat macam biasa ja. Akhirnya dia cakap lagi balik "Ayu, apa kabar?" Eee budak ni, demam ke apa? Aku tidak balas text dia. meluat I. Lepas tu, aku tidur and tiada apa-apa .

    Tidak tahu lah budak tu betul ke tidak, budak tu gangster sekolah. Dia selalu buat kes! Ex : Bawa rokok pergi sekolah, merokok dalam tandas, bergaduh dalam kelas dan yang paling penting dia bukan lelaki idaman aku. Wuhuuu! Lelaki di luar sana, anda masih berpeluang. lulss :p oke bai !

    sincerely,
    Superahah a.k.a Ayu? 

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D