Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • Wokeh, cool lah?
  • Segmen grand blogwalking by nabila biela
  • Cuti Sekolah?
  • First Time!
  • oh my!
  • How's your day today?
  • what happen to me today
  • Hello sunshine
  • I was born thiss way
  • What a day


  • Older post                        Newer post

    Mengadu sekejap.


    Hye and Assalamu'alaikum.
    Hmm, seronok cuti? Mula-mula tu, aku rasa cuti best lah jugak, walaupun aku terpaksa berpisah dengan kawan-kawan aku. Huh -.- lama sudah cuti baru rasa bosan sangat. Disebabkan aku bosan sangat tadi, aku buat blog khas untuk kawan aku. Dorang ni nak jadi artis, Yeah mahu jadi artis internet. So aku suggest dekat dorang supaya buat blog. Tapi first tu dorang tidak tahu apa-apa, jadi aku tolonglah.

    Lepas aku coding itu ini, aku rasa penat sangat. Tula mengadu ni. Makan tadi sudah, minum sudah. Cuma tidur la belum. Hahaha, memang penat betul aku buat blog ni. Actually blog tu belum siap sepenuhnya lagi. So, aku kena lah berusaha dengan lebih gigih. Sebab kalau minta tolong tidak ada siapa yang tahu. lol. Aku ada juga lah tengok tutorial dekat google tu. But too confusing :p aku decide buat blog ni sepanjang cuti. Tapi takkan sepanjang?

    Aku harap-harap lah blog aku ni memuaskan hati dorang, kalau tak? mampus lah aku kena buat balik. Kalau dorang cakap ''okey'' Aku akan mula update pasal aktiviti dorang, videos, and pictures dorang. Actually banyak sudah gambar dorang. Guna DSLR lagi. lol aku punya ! *sorry show off. Tapi gambar dorang tu bukan bergambar di studio, dewan biasa ja. Tema dorang ''Budak Sekolah'' Nanti kalau aku ada masa aku upload gambar dorang.

    Kumpulan dorang tu, diberi nama ''The Star'' sebab mahu jadi star! I mean selebriti la. Hoho. Dorang ada lima orang ahli. Ketua dia Nur Haziera Julastrie. Dia ni ketua kumpulan yang paling bertolak ansur, kalau penolong dia nak macam itu dia ikut ja. Tula, baik betul. Penolong ketua kumpulan pula, Shelvera Danny. Dia ni islam tapi nenek dia kristian, nama dia tu nenek dia yang kasih nama. Tula agak pelik sedikit. Hehe. Yang lain-lain tu, ahli biasa. Nanti saya bagitahu, Jangan lupa kunjungi blog dorang pula. Di situ banyak menceritakan latar belakang dorang.

    Nanti aku update wokeh? tidak pelik ka? tetiba pulak cakap pasal the star ni. Hihi. Btw, wish me luck okey? Aku takut ni, semakin hari semakin dekat untuk ambil result PMR. aku bukannya pandai sangat. :( Ya allah apa yang aku patut buat? huh.

    Note : Visit The Star, Pray for Gaza ! Aku kesian sangat, kenapalah yahudi kejam betul. :(

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D