Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • First Time!
  • oh my!
  • How's your day today?
  • what happen to me today
  • Hello sunshine
  • I was born thiss way
  • What a day
  • This is me
  • check this out!


  • Older post                        Newer post

    Cuti Sekolah?


    Hello Earthlings and Assalamu'alaikum..
    Hari ni akuh nak update pasal dah lama kutt aku dah tak update blog. Huhuhu :p Actually, baru beberapa hari jaa tidak update.

    Aku tidak tahu mahu update apa apa tapi memang time cuti sekolah ni aku tidak tahu mahu buat apa dekat rumah. Maklumlah akuh ni pelajar yang rajin pergi sekolah. *Budak baik nie. Kalau sudah rajin time cuti sekolah pula tidak tahu mahu buat apa. Hmmm, macam biasa laa akuh akan online facebook, blog, twitter. Only that! And kalau aku sudah on semua benda tuu, akuh cepat rasa bosan pulak!

    Baru empat hari cuti sekolah rasa macam empat minggu tidak jumpa kawan kawan. Bosan betul duduk rumah ni. Kalau ada masa lapang akuh selalu juga baca novel. Tapi semua novel aku sudah baca, cuma tinggal satu! Tapi novel yang satu tuh tidak syiok.. Tajuk dia *Aku lupaa. Sebab tidak syiok laa aku lupa tajuk novel tuu. Hehehe :J

    Mesti kamu orang hairan macam mana akuh tahu tu novel tidak syiok kan? First sekali aku baca sinopsis cerita tuu. Dan akuh boleh agak sama ada novel tu best atau tidak. Seccondly, Aku baca bab pertama novel tuu. Kalau dari bab pertama tuu tiada klimaks. Memang tidak best lerr namanya. Faham ke tidak? Hehehe...

    Tiba tiba pula teringat dekat kawan lama time sekolah rendah. Ada yang pindah sekolah jauh sakan. Sampai langsung tiada khabar dari dorang. Rasanya hampir tiga tahun tidak jumpa dorang sebab dorang tinggal jauh, ada juga yang tinggal dekat asrama. Tahun depan mesti ramai lagi yang pindah sekolah sebab, ramai cakap kalau result PMR dorang kebaboom! Dorang masuk asrama penuh. Akuh sedih sangat!

    Tapi entahlaa, Ada juga kutt kawan akuh di sekolah tu nanti. Terserahla asalkan akuh dapat sekolah. Betul tidak? Menuntut ilmu tuu kan wajib? tak gituu? "Ya Allah Ya Tuhanku bantulah hambaMu ini Ya Allah." Akuh nak masuk kelas Science Tuleen !
    K peace off! Bye, Assalamu'alaikum..

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D