Superahah

Navigate
Status cinta :*

03/06/13 - Aku kena belajar hidup macam ni. Sampai bila kena terus layan perasaan. kan? Kau boleh hidup lah Ayu. Kau akan terus hidup sekiranya masih ada oksigen. Tapi tidak apabila sudah kehendakNya :') Saya yakin boleh!




Chit-chat


Past Tense

  • What a day
  • This is me
  • check this out!


  • Older post                        Newer post

    I was born thiss way

    Hello dear readers, I'm coming home! Hahaha..

    Hrmm, aku tidak tahu lagi nak buat apa hari ni, jadi aku decide mahu update ni blog yang sudah lama aku tidak update. Buat masa ni, aku tidak ada cerita yang menarik sangat, tapi aku mahu kongsi sikit pasal kisah hidup aku yang tidak seberapa ni. Aku bagi basic first..

    Nama aku memang conform sudah semua orang tahu, hahaha. Maksud aku kamu orang boleh baca dekat "about" aku tu. Kan aku ada type sana, betul tidak? Okey nevermind, nama aku Siti Rahayu Binti Rahman. Actually, mama aku pernah cerita, sejarah tentang nama aku ni, nama aku sepatutnya "Siti Rahayu Amila Binti rahman" But, nama Amila tu sudah kena potong oleh bapa aku entah kenapa..

    Then, sekarang ni umur aku sudah mencecah 15 tahun, so maknanya aku sudah buat pesta baling kek dan tepung sebanyak 15 kali setiap 2 May. Yang ini saja jak mahu kasih tahu, kalau birthday hadiahkan saya coklat ataupun sebuah novel. :3 terima kasih banyak-banyak...

    aku ni seorang insan yang tidak suka bercita-cita tinggi, entah kenapa. Tapi itulah aku :p cita-cita nak jadi orang yang mengajar budak-budak sekolah rendah ABC dan 123 . kerja yang sangat menyeronokkan bermain dan belajar bersama kanak-kanak, iaitu ''cikgu''. Kenapa cita-cita nak jadi cikgu? Sebab, aku ada potensi kot? Hahaha, nope! aku suka dengan budak-budak..

    Tidak pelik ka kalau orang tiada hobi? mesti pelik punya err -SYS . Hobi saya ialah facebooking, twittering, blogging, and dearing. :p just kidding, last sekali ialah reading novel. Minat baca novel dari kakak ipar, sebab kakak ipar aku banyak novel, sebab tu lah kalau sudah bosan dengan facebook, twitter, dan blog conform baca novel, kalau tidak pun kacau orang "SMS"
    Okey, sampai sini jak la post aku kali ni. Penat tangan aku tekan-tekan. Aku guna bahasa melayu hari ni *bangga sikit
                                                                                            

    I'm just an ordinary girl who live in an extraordinary life



    0 Comments:

    Post a Comment

    - Hye sudah baca entry ? Alhamdulillah.
    Do comment dear :D